Serpil-3 esinaltintaas tabiki de canım sen tedbirli git sırtındamı taşıyacan valizin içinde gitsin gelsin ben garantici insanım hastane uzak ilçeden İl e gidecem orda eksik mi arayacam yani kullanmazsam geri gelir 😉
mmek_2014 esinaltintaas evet hiç kullanışlı degiller. Benimde 10lu takımın içinde vardı ama hiç kullanmadım. Dogumdan sonra giydirilmesi için takımın hepsini hemşirelere vermiştim onlarda giydirmeden geri verdiler zıbın yeterli diye.