Kızlar enfeksiyona en çok sebep olan şey idrarımızın tamamını yapmamakmış. Bitti sanıyoruz ama bebek baskı yaptığı için farketmiyormuşuz ve aslında idrar mesanede az da olsa kalıyormuş. Kalan idrar da beklediği için enfeksiyon yapıyormuş. İdrarınız bitti sanıp hemen kalkmayın tuvaletten. Biraz bekleyin damla damla olsa da tamamını yapın. Ben monurol saşe kullanmıştım 2 defa. Geçmişti ama aşırı ishal yapmıştı bende.