Selam kızlar . Bitmeyen enfeksiyonum var 20+5im ilk toz ve fitil kullandım geçmedi sonra yine fitil kullandım geçiyor gibi oluyor ama geçmiyor ve inanılmaz bir kökü çok özür diliyorum ama kendimden tiksiniyorum bu kokudan su gibi . Bebeğe bi zararı olur diye korkuyorum siz ne çözümler buldunuz ya da yaşayanlar varmi?