Sevcancan1 ilk zamanlarda benimde çoktu seneler oldu artık neyden geçireceğimi birde geldiğini hissettiğim için azaldı keppranın da faydası çok oldu benim nöbetlerim ağır geçio olunca da saniye değil baya köpükler gelio tüm vücudum kasılıo kendime geldiğimde tüm vücudum ağrıo greyfurt,nar, kola,cips,çikolata, bitki çayları bi kaç şey daha vardı unuttum