Canım benimde eşimde var ilaç kullanıyor, hatta beyin kanaması geçirdi bir buçuk yıl önce. Aç uykusuz kalmaması gerekiyor. Ama hacamatdan fayda gördük birde okundu bir hocaya, daha nöbet geçirmiyor. İstersen dene ne olacakki, c ve ç li gunlerde yaptrma, yaparız deselerde yaptrma, ikindiden sonrada yaptrma. Allah şifa versin. Pendik’ devlet Hastanesi’nde ipek hanım bu işin erbabi. Eşimi medikal Park tan ona yonlerdirdiler.