Ogretmenim7 bence her turlu aliniyor. Ben hamilelik boyunca normalde ne yediysem aynilarini yedim. Hani bebek icin ekstra 300 kalori alin diyolar ya onu almamis bile olabilirimm. Ki ekmek, unlu ve beyaz sekerli seyler yemiyorum. Pirinc, bulgur, patates falan nadiren yiyorum. Her gun pilates ve yoga yapiyorum. Baya saglikli besleniyorum yani. Buna ragmen 32+2 haftaligiz, 12 kilo aldim. Yani gorunusumde cok kilo almis gibi durmuyorum ama bir sekilde aliniyor o kilo. Heralde metabolizma falan yavasliyor hamilelikte çözemedim. Tabi kilolu hamile kalanlar icin ayni seyi soyleyemem. Kilolu hamile kalip eksi kiloyla doğuranlar da varmis.