Kızlar tam 23 haftalığız. Ama gece çok zor uyuyorum önceden hiç böyle değildim . Direkt uyurdum yatınca ama şimdi sağa da yatsam sola da yatsam, bacağımın arasına yastık koyuyorum az öle rahat ediyorum lakin çok uzun sürmüyor, çok zor uyuyrum sizdede böyle oluyor mu hiç rahat uyku uyuyamıyorum. Gündüz hiç uykum olmuyor uyuyamıyorum . Gece de uykuya dalasıya bin takla atıyorum ben gibi olan var mı ?