@2609nrgl benim geçen sene bir düşüğüm bir de ağustos ayında kimyasal gebeliğim var şu an 8. aya giriyoruz gönlünüzü ferah tutun insanın başından böyle şeyler geçince hep tedirgin oluyor. Olana kadar olacak mı olmayacak mı diyorsun, tutunuyor bu sefer acaba yine bi şey olur mu korkusu başlıyor. 7ayı hep stresle geçirdim acaba yine bi şey olur mu diye Allaha şükür şu an sıkıntısız gidiyoruz siz de rahat olun kafanızdan ne zaman atarsanız o zaman oluyor 😊