Elif_s bngs_irem bende32 haftalik oldum uyku gözlerimden akiyor ama uyuyamiyorum cok zor bir dönemdeyim
bngs_irem Birtane2307 ben hepsini aynı makinede yıkadım kısa program da sadece iyice koyu siyahları ayırdım
Deletedmom23234 bngs_irem O da doğru çatı ve bel ağrısı insanı öldürüyor panda gibi yuvarlanıcam artık diye korkuyorum vallahi 😅
askmelegi bngs_irem bizde 29+2 yiz 😌 halsizlik bizde de oluyor uyku hali var .Gün içinde şekerleme yapmazsak olmuyor😌
Nejlavrl bngs_irem bol bol uyuyun tadini çıkarın valla 😃zira 32 lerden sonra bu sefer tam tersi uyuyamama başlıyor uykuya hasret kalıyorsunuz geliyorken uykunuz uyuyun
gulin-35 bngs_irem 33 haftalıgım 28 den sonra aynı anlattıgın gıbıyım halsız sureklı uyumak ısteyen yada yatmak sankı bırı benı dovmus bırakmıs gıbı her yerım sızlıyo 😀
Birtane2307 Asyaayaz1 bende oyle yaptim renklileri ayri beyazlari ayri yikadim duru granul ile siz ne ile yikiyosunuz
Birtane2307 Asyaayaz1 ama paketinde diyodu biraz sicak su ile karistirirsaniz daha guzel etkisini alirsiniz sen direk mi koyuyon yoksa suyla karistirip mi valla ben biraz suyla erittim sonra koydum deterjan gozune
Asyaayaz1 Birtane2307 ben normal şekilde koydum hatta deneme amaçlı bi iki lekeli bez attım gayet temiz yıkadı kalıntı falanda olmadı