Asli2663 Sevginur ya doktorum erkek çekiniyor olabilir mi dicem bunlar profesyonel insanlar valla korkmuyor da değilim cuma gideceğiz 39+3 olacağım o zaman bakar herhalde 😊
fmtaltnsk Allahin izniyle yarın sabah doğuma giriyorum heyecan korku değişik duygular içerisindeyim 😑
Sevginur Liladrian evet ama ne sancı nede bi belirti var artık gelsin istiyorum herşeyi hazır birtek kızım yok
Aliasafinannesi Sevginur kilo alsın diye yiyoruz sağlıklı şeyler. Sonra çok kilo aldı diye normal doğuramıyoruz hemde bebek dönmüş ken
melike0710 37+5 olduk az önce 😁 normalde 19 temmuz görünüyo doğumum ama doktorum çatı darlığımdan sezeryanı uygun gördü. 11 temmuzda epidural sezeryanla kavuşcam inşallah kızıma 😍 aşağıya sürekli baskı yapıyo çok hareketli ve hala yalancı sancı nedir çözemedim 🤣 sadece ayakta kaldığımda sol alt tarafımdan bıçak saplanıyo 1 saniyelik o kadar 🤔🤷🏻♀️
Liladrian Sevginur Bol yürüyüş, hurma yeme de mi işe yaramıyor ben de ya 42’ye yol alırsam diye korkuyorum. Zamanında gelsinler tabi.
Sevgievranos 23 temmuz tahminî doğum adet ağrısı gibi hersabah bir karın ağrısı cekiyorum yalancı sancılar yarın çatıya giricem biraz stres yaptım 37/2
EmanetSahibi Son 20 kırkın dolmasına Aa önce hastaneden geldim saatlerdir hareketsiz duruyordu Yarın sabah gelsin demiş doktorum ebeyee bakalım ne diyecek