Sevginur Bu ay içinde doğum yapıcak annelerimiz nasıl heyecan varmı :) ben çok sabırsız ve heyecanlıyım son 7 günümüz ve artık kavuşmak istiyorum kızıma :)
Enesefe Sevginur benim de 24 gün kaldı bende heyecan çok biraz kafam karışık genel anesteixi mi yoksa belden mi.karar veremedim
Merve1996 Sevginur bizede 22 kaldı Allahin izniyle kizim dururmu bilmiyorum bugun cok zorladi beni kasilmalar toplanmalar cogaldi zaten yerindede durmuyor.36+5 23 temmuz gozukuyor dogum umarim vaktiyle zamaniyla gelir insallah herkesinki 😊
Yekkk Enesefe ben de öyle bebeğimin ilk doğduğu anı görmek yaşamak istiyorken buna nasıl cesaret edicem bir taraftan da onu düşünüyorum
Melekcansu Benimde tahmini 15 günüm var. Normal doğuma çok şartlamıştım kendimi ama bebeğim dönmediği için muhtemelen sezaryen olucam. Endişeli, sabırsız, yorgun ve sıcaktan bunalmış vaziyetteyim 🙂 Allah hayırlısıyla kurtarsın hepimizi. Vatana millete bizlere hayırlı evlatlar olmalarını nasip etsin inşallah 💕
Minikyigitali Azizee Bizimde 10 gün var canım bende 12 Temmuzda oğluma kavuşcam. Sağ salim kucağımıza alırız inşallahh 🙏🏻🙏🏻
HicranKzn Benim den yarın belli olacak acayip heyecan var. Sancı yok, açıklık yok, bebek kanala girmiyor. 38. Hafta nolıcak bilmiyorum 🤷🏻♀️ Yarın hayırlı havadisler inşallah🤗🙏🏼
Ayselcnt 40 haftanın dolmasına 2 gün var.. Kendimi normal olarak hazırlamıştım ama bana normal yapamazsın dediler.. Yarın başka bir hastaneye gideceğim netleşecek.. karışık duygular içindeyim bende 😧
Asli2663 38+5 im bende sancım çıkıyor kasılmam var ama hala çatı muayenesi olmadım doktorum kalsın içeride kalabildiği akar diyor da korku heyecan yorgunluk uykusuzluk😔 bir de ben hala oğlumun yüzünü net göremedim ultrasonda merak ediyorum😇
Drottin Benimde 18 gün var 40. Haftanın dolmasına bende normal Doğum mucizesini yaşamak için dört gözle bekliyorum Umarım bir terslik çıkmaz ve kızımızı normal doğumla kucağıma alabilirim 💜💜💜
SevDin Drottin aynen bende öyleyim aynı günlerdeyiz varmı bir belirti benim sanki daha aylar varmış gibi 😊
Yekkk Son 13 gün bizim de. Gece uykuları haram gündüzleri sıcaktan durulmuyor Allah kolaylık versin hepimize sağ sağlim kavuşalım yavrularımıza
Aliasafinannesi Son 15 gün bizimde.normal doğum pozisyonu aldı bebeğim. Kendimi normal doğum diye sartlandirmistim. Öyle istiyorum hazır dönmüşken. Bebeğim iri ama doktorum öyle söylüyor sürekli. Artık vazgeçtim illaki normal olack demiyorum. Cuma randevum var belli olacak.