Kizanesi Sultann1603 yaa öyle ama eşim Meryem sena diye tutturdu benim tarafımda 4 tane Meryem var yalvar yakar ahsene ikna ettim içimizede ısındı 9 ayın sonunda artık yalancı Sancılarım basladi yeni karar verdik 😂😂😂
Eliz34 Demetslt bnde beğeniyorum Ebrar ismini ama eski falan diyorlar 😬 Emine Ebrar olarak düşünüyordum
Hat90 Minaveannesi123 Minaveannesi123 Mina adında bir alt coin çıkmış canım benim eşimde bu ara ona yatırım yaptı 10 kat çıkarsa oda Mina koyacağım diyor :)
Anneolmayolunda- [silindi] Nisa Alya koyacağız Nisa kuranda geçtiği için başına koyuyoruz biz hep Alya diyeceğiz 💜
Bilgeveyis Anneolmayolunda- Nisa kuranda geçiyor ama sadece kadın demek anlamı sanırım anlamlı olması daha önemli diye biliyorum
Minikmucizem12 En başından beri Mihra ismini çok beğeniyorduk ama kesinleştiremedik biturlu 😑 banada yardımcı olurmusunuzz 🙄 Aklımızdaki isimler Mihra Gökçe Ayliz Umay Veya mihranın yanına 2.bi isim önerisiii 🙏
Eflin2016 [silindi] 2 kızım var Eflin Asya ve Ayşe Nisa :)) 3.de geliyo sanırım duru çok hoşuma gidiyo :))