Hatice4446 Asyaerciyes peki onun harici nasıllar dı ilgileri falan daha öncedemş Özlem hanıma oldunuz sezeryanı
Hatice4446 Geberikhamile ay ne güzel 😍😍 nasıl memnunmsnz Özlem hanımdan ilgisi falan geneli hep eli hafif diyolar umarım iyi geçer sezeryanlarımz
Geberikhamile Hatice4446 inşallah 🤲henüz bilmiyorum el hafifliğini ama memnunum şuan. Doğum sonrasında da memnun olurum inşallah 😊 İnternette olumsuz bir yorumu yoktu hiç ☺
Geberikhamile Hatice4446 hayır ikinci ama özlem hanımda ilk. İlki normal doğum oluştu şehir hastanesinde.