Hatice4446 çok aşırı ilgililer diyemem ama yinede bir dediğimiz iki olmadı kibar saygılılar ameliyata girerken motive ediyorlar sürekli konuşuyorlar bazı hastaneler de sedye çarpıyodu çok canımız yandı felan diyen oldu ama kesinlikle öyle birşey yaşamadım afedersiniz hasta bezine kadar koyuyorlar sizi temizliyorlar zehra hanımın eli çok hafifti 2 3 ay sonra hissetmeye başladım senelerce hissedemeyen varmış sezaryen yerini özlem hanımda da aynısı olur inşallah hemen toparlanırım