Annelikk evet bazen insanın artık siniri bozuluyor hiç birşey yapamıyordum özellikle ilk 4 ay allahımmm ne uyumaktı uyanıyorum kahvaltı yapıyorum mutfağı toplayamadan geri uyuyordum 😂 ama hep dedimki şimdiye kadar yaptım bundan sonrada yaparım hayırlısıyla bu zamanlarım bidaha ne zaman gelicek yapacak bişey yok 🤷🏼♀️😂