Elif3434 evet evet, öyle insanlara lafını esirgemeden söyle gerçekten hiç düşünme yani üzülür mü diye çünkü hakediyorlar. Herkesin bünyesi çok farklı, kimi rahat geçiriyor kimi kilo veriyor kiminin 10. Haftada karnı çıkıyor kiminin 8 aylık olduğuna kimse inanmıyor.