Bugün 37+4 günlük hamileyim yaklaşık bir aydır kontrollerimiz haftada bir olmaya başladı geçen hafta bebeğimin kilosu 3003 gramdı bu hafta dün gittiğimde 3030 gram olmuş yani hiç kilo almamış doktorumuz kilosunun haftasıyla uyumlu olduğunu ultrason cihazının hassas değerler göstermediğini normal olduğunu söyledi ancak her hafta 250-300 gram aralığında kilo alımı varken neden bu hafta böyle oldu anlamıyorum son haftalarda daha çok kilo almasını bekliyordum başına böyle birley gelen var mı