Pelinbyrktrlr ay yok anam yok gelmedi benim oğlan sezeryan oldum ben planlıydı bel fıtıgı kaynaklı 38de gittim 38+4 de gittim kanaldaydı ve 1 cm üst usgden gözüken açıklık vardı doktorum her an gelebilir dedi ama bizim oğlan gelmedi 39+1 de sezeryan oldum hii bi belirtim yoktu sancımda cok aman aman cıkmıyodu nstde ama ben son dkya kadar magnezyum içtim agrım olmasın diye