Emine_clk01 diyet listesi verdi doktorum ona uyuyorum peynir yumurta sabahlari standart şeyler öğlen akşam patates ve pirinç hariç herşeyden azar yiyorum muz felan şeker olan meyveleri yiyemiyorum. Dahiliyeye yönlendirdi doktorum şeker ölçümü yaptım sonuçları götürdüm doktora insulun başlamaya gerek yok diyete devam et dedi benim açlık yüksek çıkıyo tokluk iyi çıkıyo 6.aydan beri böyle şimdi 37. Haftaya girecez 38 de doğacak inşallah biran önce doğmasını istiyorum artık tansiyonumda herzaman değil ama yüksek çıkıyo 😔