byz12nur Rabbim yar ve yardımcınız olsun insallah, Bende hastanede çalısıyordum emin olun çok fazla var erken gelen minikler. İnsallah sizde bebeğinizi Allahın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız. Biraz kuvezde kalır sonra çıkar bol bol dua edelim.