byz12nur canım bende 28 de erken doğum riski ile yatmıştım orda bir kadın vardı bundan 10 sene önce 25 haftalık doğum yapmış bebeği 600 grammis ve şuan 10 yaşında oğlu yani Rabbim izin verirse dünyada riski varsa Allahın izniyle hiç bisey olmaz bi süre yatar Kuvezde sonra alır evine gidersin ınşallah sen sıkış güçlü olki bebeğin de güçlü olsun bol bol sağ kendini süt götür Kalbini ferah tut Rabbim götürmeyeceğimiz imtihan vermesin verdiği imtihanları geçmeyi nasip etsin inşallah bu günler geçecek Allahın izniyle bebeğin kocaman olucak nu günleri söyleyip güleceksin