Hhande hamileligimin basında çok şiddetli kanamam olmuştu 7 haftalikken kesin düşük yapıyorum demistim ama şükürler olsun ki bebegim beni terketmedi.12.haftaya kadar lekelenmelerim devam etti ondan sonra hiçbirşey olmadi ama dr um ne olur ne olmaz diye kesmedi ilacı.Gunde 2 kez kullanıyordum sadece 1 e düşürdü