Cmre12 Canım benim de oğullarım olacak Çilek Natura Baby serisinden aldım. Erkek bebeğe uygun bir seri ve bu bebekler yarın öbür gün elbet büyüyecek belki o çok bebeksi şeyleri beğenmeyecekler o yüzden çok mavili bebeksi şeyler istemedim. Her yaşa uygun olsun istedim. Yer sıkıntım olduğundan bu serinin beşiğini alamadım park yatak alacağım. Odayı biraz daha sade dekore edeceğim, makrome bir kapı süsü filan yaptırmayı düşünüyorum. Zürafalı, ayıcıklı bir nevresim seti aldım filan o şekilde. Bir de Çilek diyince insanın aklına çok pahalı bir marka geliyor ama koskoca maskoyu gezdim inan Çilekten daha pahalı ürünler satan aşırı kimyasal kokulu mağazalar vardı. En çok bu içime sindi açıkçası.