Cmre12 ben bohem tarzı bir oda yaptım. Benimki de erkek ama kız da pembe erkek de mavi olayını sevmiyorum. Krem, beyaz, ahşap tonları kullandım. Mobilyalarım düz beyaz,beşik ahşap beyaz kademeli beşik aldım. Çilek mobilya mocha serisinin beşiğini aldım sadece. Mobilyaları kendim yaptırıyorum. Onun haricinde duvarlardan bir tanesini de çıta ile düzenleyip muhtemelen soft bir yeşil rengine boyamayı düşünüyorum