Babyyyymother Hafsa01_ az az ve sık yememi söylüyor bende öyle yapıyorum.Bir problem yok diyor beslenmeme dikkat ediyorum bende
Nurssss Hafsa01_ aç kalmaktan ziyade kalmasam bile illaki ara öğün yemem gerekiyor iki üç saatte bir agzınıza bişey atın yoksa halsizlik yapar fena üç saat bişey yemiyim elden ayaktan düşerim hemen banada doktor az ve sık ye dedi 70 çıktı değer 32 haftalıgım
Hafsa01_ Nurssss bebekte herhangi bi sıkıntı oluşmaz dimi doktorunuz bu konu hakkında bir şey diyor mu peki
Hafsa01_ Babyyyymother anladım umarım bebişlerimizde herhangi bir sorun olmaz 🤲🏻 Endişelendim biraz bebeğime zararı olur mu diye
QOH Hafsa01_ benim hep düşük o civarlarda,aç kalmamaya çalışıyorum yoksa gözler kararıyor hemen.Allah korusun düşüp kalmamak için sık sık atıştırın ceviz,badem,fındık falan.
Hafsa01_ QOH doğrudur bende endişe ettim internette bununla ilgili hep kötü şeyler yazıyor evhamlı bi insanım zaten baya endişe ettim. Sonra kendi doktorumla birlik bir doktora saha sordum normal dedi Allah’ın izniyle