Hafsa01_ benim 🙋🏼♀️ Düşük çıktı. 67ydi açlık şekerim. Doktorum da yüksek olmasındansa düşük olması hamilelik için çok daha iyi dedi. Uyarısı da şu oldu, çok aç kalmamaya bak sık sık tüket baş dönmesi gibi bir durum yaşamaman için , bir anda şekerinin hızlı düşüp senin kendi ayarlarınla oynamaması için demişti.