Minikannesi5506 canım ben sabah doktora gittim 3 cm açılmam olduğunu söyledi eve geldim lekelenme olabileceğini söylemişti çatı muayenesi sonunda eve gelince hiç kesilmedi kanama oldu devamlı ılık duş aldım karnıma adet agrısı gibi agrı girmeye başladı sürekli lavaboya gittim afedersiniz böyle dışkı yapacak gibi oluyor ama yapamıyorsunuz bu doğumun başladığını gösteriyor benim belimde agrı yoktu hastaneye gidince oldu gider gitmez aldılar doğuma çok şükür atlattık allah tez seferde kurtarsın 🤲