Happy_kubra ben de o şekildeydim. Önceden bi araştır mutlaka. Anestezisiz hsg değil bu ağrısız hsg. Eminim yorumları okudukça içine yatacaktır çünkü acı ağrı vs hisseden hiç kimse yok. Acısı olur, ağrısı olur diye uzun süre ben de erteledim, sonra bu muymuş dedim. Bacaklarım titriyordu korkudan acaba ne olacak diye, anlayamadan bitti dediler.