Happy_kubra Selam kızlar 💕 Vajinal ve normal ultrasonda hersey normal cikiyor hormon sonuçlarımda esimdede bir problem cikmadi fakat 3 yildir gebelik olmadi sizce rahim filmi cektirmeli miyim doktorum ben gerek gormuyorum zamana birakin dedi ama bilemedim rahim filmi cektirip hizlica gebelik elde eden var mi 🤷🏻♀️
Azramm33 Happy_kubra 3 yıl olmus bence çektirin. Kuzenimde 2 sene sonunda çektirdi ve eğrilik vardı ameliyat oldu normal yolla hamile kaldı suan 2 yasında cocugu. Rahim filminde önce birde tüp bebek denemişti
kmslksrr Happy_kubra yani genel de doktorlarımız eğer 3 yıl bir gebelik olmamışsa kesin ister.Ama öncesinde deneme klomen ya da femara denerler.Eğer yumurtalar da sıkıntı olmayıp gebe kalınmıyorsa artk hsg çekimini isterler.Çünkü tüplerin kapalıysa tıkalıysa ya da nasıl bir sorun varsa onu görmk isterler.Çünkü tüplerde bir sıkıntı varsa onun çözmek isterler.Tüpler kapalıysa ne yaparsa yap boş olur yani diye.Ve şu çok önemli hsg den sonra da gününde birlikte olduğunda hamile kalan çok insan var.Gebe kaldırıcı özelliği var yani
Seyda2021 Happy_kubra bence çektir bende 1 sene sonunda çektirdim o ay hamile kaldım şimdi kızım 2 yaşında ve 23 haftalık da tekrar hamileyim.
Mavi34 Happy_kubra 3 sene olmuş hic sorun yok daha neyi zamana bırakacakmış doktorunuz bence cektirin ve biir araştırma hastanesinde infernite bölümüne gidin
Happy_kubra kmslksrr Aşılama denedik oda negatifti benim doktorumu degistirmem lazim sanirim cok haklisiniz 🌸
MERBAR4 Canim kesinlikle çektir ben 1sene sonunda cektirdim 2. Ayimda hamile kaldim insallah sende kalirsin
BeyRah Happy_kubra bence 3 yıl çok uzun bir süre doktorunu değiştirmeni öneririm. Bir buçuk senede tedaviyle hamile kaldım. 3 sene beklemenizi çok gereksiz buldum. Doktorunuzu değiştirin kesinlikle. Ve rahim filmi de şart diye düşünüyorum. Rahim filmi bile iyi bir doktorun elinde tedavi gibi olabiliyor. Ufak tıkanıklıklar varsa rahim filmiyle açılıyor biliyorsunuzdur ki. 3 sene çok uzun sizin çoktan bir savaşa girmiş olmanız gerekirdi 😣
Happy_kubra BeyRah Evet canim hep erteledik kafaya takmayin dusunmeyin diyerek ama aksine birazda kisinin uzerine dusmesi lazim …
Bebitm Happy_kubra bence kesinlikle çekil aklında soru işaretleri kalmaz ayrıca muhakkak vitaminlerini ölçtür vit D,B12 bunlara kesinlikle baktır benmde 3 yıldır olmuyordu vitamin eksikliğinden kaynaklı imiş. ayrıca Bir gebenin günlüğünden ovulasyon testi al yumurtlamani takip et faydasını gören çok var 👍
Happy_kubra Bebitm Daha once ovulasyon denedim canim ama gebelik olmadi d vitaminim yerlerdeydi ve o etkiliyormus yumurtlamayi sanirim 5 aydir d vitaminimi düzelttim bakalim suanlik bir tek rahim filmi cektirmedim
ayse1205 Happy_kubra benimde iki yıl oldu aynı şekilde asla gebe kalamadım doktor sebepsiz interlife dedi az ihtimal tüplerde sorun olabilir çekelim dedi bu ay adetten sonra gidicem inşallah sorun olmasa bile bu acabalar beni öldürecek içim rahatlasın diye çekilicem kesin
Happy_kubra ayse1205 Bende oyle kararsiz kaldim ama sanirim bu ay cektirecegim icim rahat etmesi icin sende anestezili mi cektirceksin canim
Eylemymn34 Happy_kubra canım bnmde hiç bir sorun yoktu 3 yıl olmadı çatlatmaiğnesi vs.fayda etmedi rahim filmi çektirdm o ayda adet oldm tedaviyi bıraktm ist taşındm kayınvalidemlerden ayrıldm o ay hamile kaldm yani rahim filmindrn 4 ay sonra etkili oluyo bence ama en önemlisi sıkıntı stres
Happy_kubra Eylemymn34 evet malesef toplum baskisi beni cok strese sokuyor ama insanlari kenara stip kafami dagitmam lazim 🥺
halaycibasi Bence çektirmelisiniz ilaçlı olduğu için rahimi açıyor ve bence o ilaç hamile kalmayı kolaylaştırıyor. Şahsen ben rahim filminden sonra hamile kaldım
Umutluanne1 Happy_kubra kesinlikle cektirmelisiniz . Ultrason da bişey cikmayabilir ama tüpler gözükmüyor sonucta ultrason da tikaliysa hiç bir anlami yok 3 sene evliliğin . Çektirin ki tikaliysa açılsın
Lilyum_0 Kesinlikle çektirin. Ben de rahim filmi sonrası 3. Ayda hamile kaldım. Ağrısız hsg diye araştırın, imkanınız varsa o şekilde çektirin. Hiçbir acı, sancı hissetmeden hemen çekmişlerdi.
Happy_kubra Lilyum_0 benim agri esigim cok dusuk o yuzden anestezili dusunuyorum insaAllah hic bir sorun yoktur
Seyda2021 Happy_kubra yumurtlamaya etkisi oluyor mu bilmiyorum ama hemen hemen herkez o ay yada bidahaki ay hamile kalıyor duyduklarımda ve bende öyle oldu. İnşallah sende de olur
ayse1205 Happy_kubra evet kesinlikle anestezili çekilcem bende temmuz 10 da çekilicem inşallah güzel haberler alırız 💕
halaycibasi Happy_kubra yok canım anesteziye gerek yokki bence yani bence hiç ağrı acı bişey olmadı zaten çok kısa sürüyor. Yaptırılan yere göre de değişiyordur belki bilmiyorum ama ben hiçbir sorun yaşamadım açıkçası