Sdtcnts bezen ben de böyle düşünüyorum ya sadece düşünce ikinci gebeliğim ikimci oğlum yolda . Bazen diyorum eskiden nasılmış şimdi nasıl her imkan var her şey paraya bakıyor . Alsak ne olır almasak ne olur hep çevreye başkalarına göre yaşıyoruz ne derler ne düşünürler hep marka hep pahalı şeyler göze sokuluyor insan evladına herşeyşin en güzelini layık görüyor elbette ama cidden ben de hep diyorum acaba bazen çok mu abartıyoruz 😇