Sdtcnts Merhabalar. Ya bazen gönderilere, yorumlara bakıyorum da bebeğin kıyafeti, arabası, deterjanı, kıyafetin saklanması..vb şeylere denk geliyorum. Bunları çok mu abartılıyor yoksa benim ilk diye mi bana böyle geliyor? 🙄😄
Handeslife Sdtcnts 😄😄😄 benimde ilk insan hevesleniyor. Ben gerçekten ihtiyaç olanları aldım açıkçası.
Deletedmom_5 Sdtcnts bende en çok philips avent takıntısı olanları anlamıyorum önceden aventmi varmış ne bulurlarsa alıyolarmıs hepimizde büyüdük işte 🤷🏻♀️😁 bende açıkcası gönlüme yatanı alıyorum o kadar para veremem 🤷🏻♀️😁
_imra_1213 Sdtcnts kıyafet çok almaya gerek yok çabuk büyüyorlar ama diğer ihtiyaçlar hepsi lazım oluyor canim
depsizoo Sdtcnts sana yemin ederim hiçbirşeye para vermedim ben almadım yani hep alınmış kullanılmamış şryler geldi onları kullanıcam bi günlük bakım şeylerini alcam bide benim hastane çıkışında giyeceğim kıyafetleri alıcam ne arabasına ne ana kucağına ne beşiğine ne pusetine bir kuruş vermedim Şimdi belki cimri dersin ama cimrilikten değil durum bunu gerektirdiği için
Sdtcnts Lulemom aslında açık. Mesela hangi deterjanı kullanılır diye bir sürü gönderi oluyor? Yada hangi battaniye veya hangi bebek arabası filan
Sdtcnts Deletedmom_5 ben onu bile bilmiyorum ilk kez duydum sanırım bana fazla geliyor bunlar 🙈😄yani her halükarda büyüyecek bu tospikler😍😄
gulin-35 Deletedmom_5 bende oyle yaptım hangısı uygunsa ozellıkle kıyafette onu aldım sadece sampuanına dıkkat ettım
Linam6868 Deletedmom_5 Bende sizdenim Rabbim sağlık versin ucuz esyaylada büyüyorlar illa pahalı marka olacak degil 😅
Oykum_pinar38 Deletedmom_5 bende senin gibi düşünüyordum taaa ki kızım hiç bir biberon başlığını hiç bir emzik başlığını kabul etmeyip aventi kabul edene dek…. diğer sıradan biberonlardan her yere mama sızdırdığını ama aventte öyle bir problemi olmadığını görene dek… Sonra Bi bakmışım vazgeçilmezim olmuş avent yani büyük konuşmuşum 😉 o bebekler var ya o bebekler insana tükürdüğünü yalattırır 😂😂
Lulemom Sdtcnts yani bilmem bence normal. Benim de ilk gebeliğim. 5 ay bebek arabası araştırdım. 5 ayın sonunda aldım 😄 1 aydır deterjan inceliyorum hangisi temiz diye. Daha bugün aldım. Yani ilk gebelik olunca bişi bilmiyoruz. Öyle de böyle büyüyo ama ben herşeyin iyisi olsun istiyorum 🙄
Ozlem23 Sdtcnts bencede çok normal insanlar bu konuda yeni olunca bilmedikleri için araştırıyorlar bebeklerine içeriği temiz ürünler kullanmak için yada daha kullanışlı bı ürüne para vermek istiyolar bundan doğal ne var ☺️
Handeslife Sdtcnts aynen öyle😄😄😄 çünkü sosyal medya sağolsun almayınca eksikmişiz gibi hissettiriyor. Ama mantıklı düşününce ihtiyaç olanları almak ve zamanı gelince ne gerekiyorsa onu almak daha mantıklı geliyor bana ☺️
Deletedmom_5 Sdtcnts Aynen öyle valla biz iyi bile yapıyoruz analarımız ne buldularsa öyle büyütmüsler bizi 🙂
Deletedmom_5 gulin-35 Ben sampuanida johnsons baby aldım yıllardır kullanılan marka sonuçta bir sorunu olduğunu sanmıyorum
2inciannelik Handeslife sırf bu sebeple sosyal medya kullanmayan çok arkadaşım var insana kendini eksik hissettiriyor diyor bazen ben de kullanma gereği duymuyorum valla
Sdtcnts Lulemom demek ki kişiden kişiye değişiyor. Evet deterjan şampuan önemli olabilir. Ama bebek arabası normal bir mağazadan da alınabilir diye düşünüyorum. Tabi biraz da maddiyatla da ilgili bir durum bence 😊
2bebek3gebelik Şampuan almadım organik lavantalı sabun aldım temiz içerikli vs belki biraz büyüyünce haricinde kokusuz temiz içerikli deterjan aldım başka takıntı yapmadım uygun ve kullanışlı aradım sadece bende bu kadar özenince başkaları bende tuhaflık mı var diyorum
Sdtcnts 2bebek3gebelik evet ben de bunları düşünüyorum acaba ben mi hiç kafa yormuyorum veya onlar mı çok yoruyor diye,😄
Lulemom Sdtcnts evet ama işime yaramayan bebek arabası almak istemedim. Çünkü benim için olabildiğince küçülen ve hafif olması gerekti. Arabamız küçük. Tek başıma arabaya koymam önemli. Arabaya sığması önemliydi. O yüzden araştırdım. Yoksa her yer araba. Ama kullanabilmek var bide
Kizanesi depsizoo canım hersey çok pahalı bir bebek arabası 2000 ne gerek var o kadar pahaliliga bebek kıyafetleri desen keza öyleler ben kızıma alışverişe çıktım avmye gittim geri çıktım bisey almadan 3lü bebek çorabı yemin olsun 100 TL idi normal düz mağazadan aldım bi zihin 70 tl evin oralardaki mağazalardan aldım yine pahalı ama avm kadar değil bizim bazı insanlarımızın sosyal medya bagimliligj olduğu için resim çekiyim chicco olduğunu vurgulayim falan filan bence gereksiz bende ikinci el araba aldım o 2000lik arabayı 350ye aldım valla
Purpura26 Deletedmom_5 Peki aldığın şampuanın içinde Slese ve sodyum benzoat olduğunu bilseydin yine de alırmıydın? Bu şampuam kimyasal dolu. Aynı fiyata e bebeğin şampuanı var. Babyme markası vre temiz içerikli. İlla bir şampuanı 100 tl verilmeli demiyorum ama uygun fiyatı olup bebeğimiz için temiz içerikli ürünleri tercih etmek lazım. Eskiler böyle yapıyordu sanki diyoruz ama onların zamanın da alternatif yoktu. Ulaşılabilirlik yoktu. Tek marka vardı belki mecbur onu alıyorlardı
2bebek3gebelik Sdtcnts başka derdim mi.yok 8 yaşında bir kızım var onda böyle yok temiz içerik vs bile yoktu bebek deterjanı bitti büyüdü işte aman