benaslindayohum feriii yok iste sorun o doktor karnin cok sert bi dogumhaneye git elle sanci baksinlar dedi de cikti ortya 😂
benaslindayohum Havvanurkrsmn rahim kısalması sebebiyleyse serklaji ihmal etme lütfen o dikislerde en azından korumalık benm haftam geçmişti siz araştırın iyi bi doktora attırın
Havvanurkrsmn benaslindayohum Şuan benim haftam geçmemiş erken fark edildi 2 hafta sonra belli olacak
Elifnev feriii normal durunca ve kasilinca farkli cikiyor. Bana doktorum hem normal kisaligi hem de ikininca olan kisaligi soylemisti. Biriis 22 mm digeri 14 mm di. Belki sizde farkında olmadin kendinizi kastiysaniz farkli cikmistir. Bir ihtimal yani
Kuzeyegemoms Benim doktorum ölçütümüzde 29mm detaylı ultrasonda ölçüldüğünde 32 mm çıkmıştı. Doktor bu her an ölçüldüğünde değişebilen bişey 1 saat sonradan baksam gene 29 da çıkabilir cihazdan cihaza fark eder hep bi miktar değişir anlık demişti.
BorasMom Havvanurkrsmn benimde karından bakıldı 23 mm çıktı hemen 2 gün içinde başka uzman bir doktora gittim vajinal baktı ve 35 mm çıktı böyle durumlarda vajinal bakılması lazım ben doktorumu değiştirdim böyle beni 2 gün depresyona soktuğu için kalkma çalışmama raporu yazayım çok kötü durum 23 mm az neler dedi ben 5.haftadan beri iğne fitil kullanıyorum zaten erken doğum riskim var denildi diye saçma şekilde zor durumlar yaşadım şükür 6.ayımdayım bir sıkıntım yok sizde endişelenmeyin eğer vajinal bakıldıysa doğrudur çünkü bazı rahim ağızları kavislidir ve düz ölçülmez