Adalet-22 muayane ederken sorun yoktu doğum esnasında kötü davrandı parayı alıncaya kadar birde üstelik doğum esnasında gözümün kararması inatla ıkın diye bağırması anlık bayılmam ve vakumla çekmesi çoçuğu o kadar kötüydüki 40 gün oturamadım dikişli bir doğumdu. Doğum esnasında kibar olması gerekirken öyle değildi bambaşka biri vardı karşımda o yüzden memnun kalmadım anlamadım yani öyle davranışını birde o zaman medicana hastanesinde değildi özel şelçukludaydı birde çıkış yapılırken kendi sancıyla geldi yazılmış ağrı eşiği yüksek yazılmış rapora kii suni sancıyla doğurdum deli gibi ağrı çektim.o yüzden kimseye önermiyorum ve güvenmiyorum