Damlaltinay ya canım benim neden öyle düşünüyorsun ki. Tamam ilkin bende öyle sanmıştım ama sonradan boşu boşuna kendimi üzdüğümu farkettim. 14 günlük bebisin midesi ne kadar ki zaten 😊 korkma doyuyordur. 1,5 saatte acikmasi zaten gayet doğal. Sadece emzirirken bi biri bi biri yapma. Yani bi göğsünü bitir diğerine geç ki bebeğin arka sütü de alsın. Göğsünün bittiğini nasıl anlarsın, şöyle ki bi göğsün dolgunken diğeri boş gibidir. Daha hafiftir yani. Bosaldiginda diğerine geç. Yaklaşık 4 saatte göğüs sütle dolar. 4 saatten sonra bebeğini o göğsünden emzir. Çiş kaka takibi yap. Eğer günde 1 kere kaka yapıyorsa doyuyor demektir. Ama eğer çişinde yani bezinde kırmızılik görürsen, bu az beslendiğini gösterir. Sen ne olursa olsun bol bol emzir. Ama emzirme süresi yarım saati geçmesin. Yani emzirmeye başladın saate bak en fazla yarım saat emzsin. Yarım saatin sonunda da tekrar 1 bucuk 2 saat sonra emzir. Hatta yenidogan olduğu için 2 saat geçmesini bekleme bile. Emzirme hakkında merak ettiğin ne varsa sorabilirsin 💐