Zezoli Bende de 13. Haftadan beri ense kalınlıgı var 4 aydır her ay başka doktor başka hastaneye gittik. Suan 27 haftadayım artık çam sakuraya başladım fetal DNA yaptırdık şükür temiz cıktı da raporları oldugu için perinatoloji takip edecek doguma kadar denildi. Tabii daha iyi detaylı bakılıyor her seferinde. Gecen ay özge hanıma muayene olmuştum aşırı tatlı anlayışlı bir doktor. Bu sefer İbrahim polat a aldım zaten kadın dogumun başıymış İbrahim bey bakalım nasıl davranacak.