tubahoc ben de 54le hamile kaldım 29.haftamdayım 10 kg aldım. Amacım en fazla 14 kg ile bitirmek. Kilo alımınız normal bence. Az kilo almak da iyi değil hamilelikte. Tabii protein ağırlıklı aldığınız kilolardan bahsediyorum. Hamurişi kızartmalar hiçbir faydası yok bebeğe. Ben baştan beri canan Karatayın hamile beslenmesi kitabına göre yedim, hem kilo hem enerji anlamında da çok faydasını gördüm. Doktorum da yediğin bebeğe gitmiş diyor.