Ahsenleyl
Aslında bu duruma en iyi doktorunuz ve siz karar verirsiniz. Çünkü doğum sekli anne ve bebeğin durumuna göre değişir. Benim çevremde de hep sezeryan olanlar rahat geçirdi, vajinal yapanlar bi tık daha zor….hem artik sezeryanlarda eskisi gibi değil estetik dikiş oluyor ve çok daha hızlı iyileşiyor. Birde adı üstünde normal doğum diyenler içinde halk arasında normal doğum deniyor vajinal doğumdur asıl ismi bebeğin geliş yoluna göre o isim veriliyor. Yani bence vajinal doğum normal sezeryan anormal gibi ön yargılı olmamak lazım. Benim bebeğim önde gidiyor henüz doğum şeklimi konuşmadık doktorumla ama alt bölgede yapılan dikiş kesi işlemlerinden korktuğum için sezeryan istemeyi düşünüyorum.. Allahim sağlıkla kavuştursun bebislerimize. En önemlisi Doğum amaç değil bebislerimize kavuşacağımız bir araçtır 😉💐😊