herkesin doğumu,gebeliği kendine has elbette ama çevremdeki hemen herkes sezeryan ol diyor,normal doğum yapabileceğime kendim de inanmıyorum artık,kendine yazık etme sen yapamazsın isteğinle sezeryan ol,sürekli bu şekilde telkinde bulunuyolar.Çok mu zor normal doğum gerçekten?doğuma az kaldı,o kadar korkuyorum ki,burdaki güzel doğum hikayelerini okumak içimi rahatlatsa da sonra yine aynı ruh haline dönüyorum.Bu arada normal doğum-sezeryan ikisi arasında hiç fark yok benim nazarımda,yeter ki yavrumu sağlıkla kucaklayayım,ama ilk doğumum olacağı için normal doğumu denemek istiyorum ilk etapta,kafam çok karışık gerçekten…