balllkabagimm ben ilk aylar bunları zor tuketiyordum et balık tuketemedim ful sebze kefir muz biber közlemesi falan iyi geliyor bol su için.ben kendim çektim fakat siz bulantı yada yanma için hap kullanin en bayağı kilo verdim üstesinden gelirim.dedim kendime.ettim.halen yanma oluyor sadece 20 gün olmadi 2 haftadir tekrar başladı . Sizi dsha cok yeni cok yolunuz var.insallah çok zorlanmazsiniz. Rabbim.yardimciniz olsun.saglikli şifresiz geçirirsiniz inşallah. Bu beslenme gayet güzel kimi kadinds ne yanma ne bulantiolmuyor 30 kusur kilo alabiliyor her bünye bir degil bende kilo almadım hatta verdim ama.bebegim şükür herşeyi yerinde çok iyi allah büyük diyorum su için meyve tuketin kahvaltılık turu sebzeler de tuketiyrossniz içiniz rahat olsun.