Kiymtaysenur ya ben merak ediyorum bana doğumdan sonra doktor bi şeyler yaptı dikiyo gibiydi hissettim kaç dikiş var diye sorduğumda bu öyle bi dikiş değil dedi ne olabilir acaba doğumdan sonra da hiç dikiş felan dökülmedi acı felanda hissetmedim idrar yaparken felan onu çok merak ettim neydi acaba diye elime de hiç dikiş tarzı bişey gelmiyodu dokununca