Kiymtaysenur Normal doğum yapıpta dikişleriniz ne zaman düştü yaranız ne zamana kadar iyileşti acaba 18 gün oldu yeni yeni düşüyor dikişlerim bugün 1 tane pedime gelmişti farkettim
Dilekcnkn Kiymtaysenur Hemen hemen o civardaydı 25 güne kadar net iyileşmiştim ben yavaş yavaş tek tük dökülmeye başladı
Babymoomy Kiymtaysenur canım benim sadece 2dikişim vardı 13.günde düştü 35günde temizlik için ellediğimde toparlandıgını hissettim
dthealthy Kiymtaysenur walla benim de 25gün oluyor doğum yapalı geçen baktım daha düşmemişti bugün baktım sanki düşmüş gibiydi inşallah düşmüştür 🙈
Birminiksusamtanesii Kiymtaysenur 33.gun sonuncusu dusmustu daha dogrusu cektim geldi dugumlu oldugu icin bi ucu dusmemis eriyip kopmamistida ben cikarttim agri aci duymadim dusmeye yer ariyormus zaten 😂
Kiymtaysenur Babymoomy benim biraz fazla ya 8 cm açıklıkla doğum yaptım fazla yırtıldı galiba ilk gebelik birde
Kiymtaysenur Birminiksusamtanesii bilmiyorum valla bende baktım peçeteye geldi ip mi diye bakınca bir ucu erimiş çektim baktım kopmadı ip olduğunu anladım
Dilekcnkn Kiymtaysenur Benim 6 mı ne öyle birşeydi sanırsam tam hatırlamıyorum 5 yıl önce olmuştu çünkü 😂
3prensesannesiii Kiymtaysenur Kişiden kişiye değişir canım o normal ip bile değil zaten kuzu bağırsağı zamanla kuruyup sertleşip düşüyo ıslak kalmamalı peçeteyle hafif hafif kuruladıgın zaman daha çabuk iyileşiyorsun fön makinası ile kurutan da var ama ben denemedim
Miumiu Kızlar ilk gebelikte normal doğumda dikişsiz doğuran var mı acaba? Genelde ilk gebeliklerde az da olsa dikiş oluyor sanırım 🤷🏼♀️
Eylulunannesi-2 Kiymtaysenur cnm dikişin cokmuydu acaba. Tamamen iyileşmek 1 ayı bulablyor ama dış dikişlerne anneler genelde bi hafta 10 günde gdyor dyor bu dikiş meselesi cidden beni korkutuyor 🙄
Miumiu BirMuallime Yaa 🥺 Ben de normal doğum düşünüyorum 36. Haftamdayım ama şu dikiş olayı özellikle son aya girince hepten korkutmaya başladı beni 🥺