Meltemince61 es_aybala gerçekten mi 4 kilo verdim hiç bı şey yiyemiyorum 10 haftamddayim bklim nasıl olck
Meltemince61 KucukAnne538 hep yiyin valla kizlar bebeğe şifa olsun bn yiyemiyorum ne yapcm bilmiyorum
KucukAnne538 Meltemince61 Bende yediğimi çıkarıyorum ama yine de zorluyorum ne yapalım sağlıklı olsunlar da
Sblatc Fatmasylp normal hamileyken öyle oluyo. Yediklerimizin bi kısmı bebeğe gittiği için heralde hemen acıkıyoruz. Yeni yemek yesem bile sanki yememiş gibi aç hissediyorum bazen