humeyra_tplsn Fatmasylp Aynı şekilde benimde yedikçe yiyesim geliyor kısa bi süre sonra sanki doymamışım gibi acıkma hissiyat geliyor acıkma hissiyatı gelince yarım saat dahi geçiktirsem yeme içimemi elim ayağım tir tir titriyor mecal falan kalmıyor daha önceleri acıksam bile bu şekilde olmazdım hali ile artık iki canlıyız bebeklerimizde bizden beslendiği için böyle oluyor
Burcukra Fatmasylp Acıktık ça yemeni tavsşye ederim bebek bizden beslendiği için güçsüz kalıp acıkıyoruz bence sağlıklı şeyler mesela acıkdıköa meyve yiyebilirsin
KucukAnne538 Fatmasylp Bende 11+5im tıka basa yiyorum 1 saat sonra sanki hiç yememiş gibi acikiyorum 🙈
Meltemince61 KucukAnne538 hep yiyin valla kizlar bebeğe şifa olsun bn yiyemiyorum ne yapcm bilmiyorum
Meltemince61 Kizlar son iki haftadır ayağa kalkmiyorum 10haftamdayim düşük riskim var işe bile gdemiyorum cok acikiyorum ama yiyemiyorum mide bulantısı kusma bni öldürdü 😞😞😞 ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz ?
a_burcu_bur Fatmasylp ilk başlarda öyle oluyo 😝 en fazla iki saat sonra karnın gurul gurul 😂 elma, yoğurt, badem falan yiyin aralarda. Midenizi bastırsın. İki ısırık elma aldığımda bile susuyodu sanki 😂
Meltemince61 es_aybala gerçekten mi 4 kilo verdim hiç bı şey yiyemiyorum 10 haftamddayim bklim nasıl olck
Meltemince61 Fatmasylp zaten onu kullanıyorum ama inan ki bazen obile fayda etmiyo bulantiya canım ins gecicek 10 haftamddayim
DH_5151 Fatmasylp normal canım içi kıyılıyor insanın aniden açlık bastırıyor 18 haftalık hamileyim 🙏 🥰