Cilekkz-22 3 sene ben kendimi nasıl koruduysam onlar da öyle korusun. 1. tamam yanlışlıkla oldu diyek 2. oldu 3.de mi yanlış olur.Buna Allah istedi diye değil kendin istedi Allahın takdirine bırakılıyor. O k,işilerin aklından şüphe duyarım. Çocuk yapmakta ne var ,onu doğuracaklarına nasıl bir hayat sunarım demeleri lazım. Ser sefil içinde büyüsünler diye değil.