snglysl Ben yoyko city aldım. Henüz kullanmadım. Traveller kadar hantal değil. Tekerleri çok büyük değil hackbach arabaya sığıyor kapanınca. E bebekte kanyon bakmıştım. Aşırı hantal bir araba. Portbebesiyle kapanıyor diyorlar ama kapatınca bile araba küçülmüyor. Casual cadillac air olan var tutma yerleri ahşap gibi. O modele mağazada bakmıştım. Güzel bir arabaydı o da kibar çok büyük değil