bugün Kanz D’go travel modelini aldım ebebekten,ben de 2000 kota belirlemiştim çok yardımcı olan bir personele denk geldim neyse ki baya ilgilendi. Gördüğüm travel systemler içinde en hafifiydi arabaya koymayı falan da denedik küçük bir aracımız var ama bagaja rahatça sığdı tekerleğini cikarmadigimiz halde. Duruşu da gerçekten şık ben çok beğendim. 1800 liraya aldım. Sürüşü denedigim kadarıyla kolay manevraları iyiydi merdiven çıkmayı bile denedik gayet rahat 😁 Yani uzun süreli kullanımda fikrim değişir mi bilmiyorum ilk gebeliğim bu, ama benim için hafifliği, sürüşü ve aşırı pahalı olmaması önemliydi hepsini tatmin etti 😁