Elif1104 Bende 8+2 deyim sadece mutfağıma girdiğim de mide bulantısı yaşıyorum enerjim gidiyor inşaallah çabuk geçer bugünler😔
Fatma_ezmira Elif1104 benim 2. Hamileliğim 2yaşında kızım var ona kahvaltı hazırlayana kadar neler çekiyorum 🤦🏼♀️
Mommy90 7+1 ile ben de buradayım. Benim başım kanamalarla dertte. Progestan iğneyi bıraktım iki güne yine başladı. İğnelere devam uzun bir süre daha. Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun arkadaşlar 🤲🏻
Fatma_ezmira Mommy90 canım benimde kanamalarım vardı 2 pakete yakın progestan 8 tanede iğne vuruldum onlarla ayaktayım çok şükür ama saglıcakla kucagımıza alırız inşAllah🤲🏻🤲🏻♥️
Fatma_ezmira Derya2867 canımsın daha başlar merak etme 😁 benimde karnım davul gibi bu arada 2 aylığım ama 4 aylık gibi karnım var 🤦🏼♀️
burakveannesi Melakya ya bende ilk hamileligimdr çok kusuyordum çok kötüydü karnimda kaybettim 2 nci hamileligim hiç belirtim yok korkmuyor değilim şimdi sizin yorumu okuyunca her hamilelik farklı oluyor demkki cunki belirti olmayinca acaba gelismiyormu felan diyorum 7 haftaligim bende
Sevinc1987 Kizlar busene herkes kusuyor sanirim bende ayniyim 10. haftanin icindeyim hala hap kullaniyorum yoksa migdede birsey durmuyor
Sakinem212 Fatma_ezmira 7+4 berbat geçiyor bulantı zirvelerde özellikle sabhları yürüyecek halim yok 2 haftadr çıkmıyorum kocam isyan ediyor evde çürüdün diye midemde bişey durmuyor enerji topliyim umarım bir an önce geçer daha kalp atışını bile duyamadım fasulyenin 10 gün sonra gidcm devlette randevu bulmak çok zor.
Fatma_ezmira Sakinem212 bende aynıyım gerçekten daha bugün hayırlısıyla evden çıkabildim duyarsınız inşAllah meraklanmayın🤲🏻♥️
Btlcm Bende 9+3 kahverengi lekelenmem var Protestan kullanıyorum hem onun yaptığı halsizlik uyku hemde hamilelikten gelen uyku fena yaptı beni kafamı kaldıramıyorum çok şükür bulantılarım yok 🙏
Fatma_ezmira Btlcm bende progestan kullanıyorum onu fitil olarak kullanırsanız bi etkisi olmuyor daha rahat haraket edersnix
Bsra19ogz Btlcm bende hap kullanıyorum yatmaya devam 8+6 umarm kanamalar durur ve düşük tehtidi azalır 😟