Melakya ya bende ilk hamileligimdr çok kusuyordum çok kötüydü karnimda kaybettim 2 nci hamileligim hiç belirtim yok korkmuyor değilim şimdi sizin yorumu okuyunca her hamilelik farklı oluyor demkki cunki belirti olmayinca acaba gelismiyormu felan diyorum 7 haftaligim bende