zeynnn41 Canım çoook geçmiş olsun, bende aynı şeyi yaşadım 🙏🏻 Arkadaşında dediği gibi uyutuyorlar, ben uyandığımda saatler geçti sandım ama 10-15dk sürmüş. Benim hiç ağrım sızım olmadı, hiçbir şey hissetmemiştim. Kendime iyice gelince de eve geçtik. Doktorum rahim toparlayıcı, antibiyotik ve ağrı kesici ilaç yazmıştı onları kullandım 1 hafta kadar sonrada kontrole gitmiştim o kadar.