rosatue Off ben de normal sırasında ya bir şey olursa ya ıkınamazsam bebeğim nefessiz kalırsa ya çok kesi-dikiş olursa vs vs diye düşünmekten normalden uzaklaşır oldum yaa aslında bu haftaya kadar hep normal olsun diye dualar ediyordum şimdi neden böyle oldu bilmiyorum😂😂